Tuesday, November 3, 2009

KELUARGA DARHAM DILANGKAWI

Bersama keluarga Kak Salmah di Pekan Kuah, Langkawi.

Kepada ahli keluarga Darham yang sering ke Langkawi atau sekali sekala nak bercuti ke Pulau Lagenda tu, untuk pengetahuan, kita ada saudara kat sana. Sememangnya lama hajat nak berjumpa dengan Kak Salmah ni, tapi tak kesampaian juga. Dulu masa kecil kecil, semasa tinggal di Parit Mentara, selalu juga lah berjumpa dengan beliau. Semasa saya ke Langkawi tak berapa lama dulu saya sempat menghubungi beliau setelah mendapat no telefon beliau dari Angah Miah.


Kak Salmah ni adalah anak kepada Tok Su Ismail dan Tok Su ni pula adalah anak bongsu kepada Che'Yah. Maknanya Kak Salmah ni mak menakan pupu kepada saya. tapi dah biasa dengan panggilan Kak Salmah walaupun sebenarnya beliau hambir sebaya dengan saya. Suami nya yang selalu saya panggil ialah Abang Non


Kalau tak silap, Kak Salmah ni ada mempunyai 3 orang anak. Seorang di Kelantan dan seorang lagi di Shah Alam. InsyaAllah jika ada masa kita akan jejaki anaknya yang tinggal diShah Alam tu.


Sememangnya Kak Salmah ni peramah orang nya. Semasa saya bertandang ke Pulau Langkawi pada beberapa tahun yang lepas ,bila dipanggil, beliau begitu cepat bersama suami menemui saya di Pekan Kuah , Langkawi. Kepada yang ada berurusan di Pulau Langkawi boleh lah hubungi beliau di Tel 012-5736423

No comments:

Post a Comment