Wednesday, October 28, 2009

BERKENALAN DENGAN KELUARGA ANGAH WAHAB

Angah wahab bersama Noraini dan Cucu (anak Nor )

AMY DAN OMAR




Carta keluarga




Bersama isteri dan bekas isteri




Semasa pengkebumian Jenazah Arwah Azwan baru baru saya mengambil emergency leave sehari untuk mengambil kesempatan berjumpa dengan keluarga keluarga terutama sekali dengan keluarga Angah Wahab. Saya merasakan agak sudah lama terpisah dengan anak anak angah Wahab, malah tidak pernah berjumpa dengan mereka kecuali Omar dan Arwah Azwan, semasa ziarah Raya Puasa tadi. Aida, Wati dan Shimi pula telah saya ziarahi mereka di Pinggiran Putra pada bulan yang lepas.



Kali terakhir saya berjumpa Noraini, anak sulong angah Wahab , ketika beliau masih kecil lagi. Masa jumpa baru baru ini, anak Noraini dah besar , hampir sama dengan emaknya. Comel orang nya.



Mana kala Amy pula , itu lah pertama kali saya berjumpa dengan beliau. Walaupun berada didalam kesedihan sempat saya ambil gambar Amy dengan sedikit lemparan senyuman. Dua minggu sebelum Arwah meninggal , saya ada menalipon Azwan tetapi Amy yang menjawabnya. Bila melihat wajah Amy, dalam hati terkata, memang cucu Che'Yah seberataan nya paruna paruna. Dan teringin juga Amy ni nak dijadikan menantu.


Untuk pengetahuan Amy, abang ariffin agak terkejut juga pada mulanya dengan penambahan follower di Blog Keluarga Darham ni. Tertanya tanya juga , siapa la si Amy ni. Terima kasih banyak banyak kerana sudi menjadi Follower untuk menggantikan arwah Azwan.

No comments:

Post a Comment