Monday, October 19, 2009

DISEKITAR PENGKEBUMIAN ARWAH AZWAN ABD WAHAB

Memang jarang jarang saya menerima panggilan lewat tengah malam. Apa bila saya menerima panggilan pukul satu pagi baru baru ini dari Omar, memang saya mengagak yang ianya adalah panggilan berita kematian. Jangkaan saya tepat.

Sebenarnya saya hanya baru mengenali Arwah Azwan ini pada hari kedua Hari Raya Aidil Fitri baru baru ini. Rupanya itulah kali pertama dan kali terakhir saya berjumpa dengan beliau.

Azwan merupakan anak ketiga dan bongsu dari isteri ketiga Angah Wahab dan beliau juga anak yang kesebelas dari anak anak Angah Wahab. Lapan dari anak anak Angah Wahab yang lain adalah dari isteri kedua Angah Wahab.

Semasa ziarah Hari Raya saya tempoh hari, beliau amat begitu mesra sekali. Belum sampai saya keKuala Lumpur, beliau sudah pun menjadi FOLLOWER Blog keluarga Darham. Didalam Blog itu juga beliau mengucapkan berbanyak terima kasih diatas kunjungan saya kerumahnya.

Alhamdulillah, semasa saya menziarahi pengkebumiannya baru baru ini, barulah saya dapat mengenal kesemua anak anak Angah Wahab. Carta keluarga beliau akan saya posting kemudian.

Kepada Azwan, Allah lebih menyayanginya. Walaupun berumur sekitar 18 tahun tetapi beliau telah pergi dahulu dari kita.

Sama sama lah kita menghadiahkan Al-Fatihah kepadanya dan semuga Allah swt. mencucuri rahmat keatas roh nya. Ameen!!! Ya Rabbal Aalameen.

1 comment:

  1. terima kasih byk2 amy ucpkan pd semua yang hadir pd pgkebumian adik amy.....hrap maafkan sgala salah slp arwah kalau ada...smga allah tmpatkan roh nya di kalangan org2 yang beriman.Amin ya rabbalalamin....

    ReplyDelete