Friday, November 27, 2009

RAYA HAJI BERSAMA KELUARGA

Alhamdulillah, sempena Hari Raya Aidul Adha tahun ini, sudah tentunya anak cucu cicit Keluarga Darham akan mengambil kesempatan untuk pulang kekampung. Kalau tak ada kampung pun mungkin akan berkumpul bersama keluarga dimana jua berada terutama sekali dengan kuitan masing masing.

Dengar kata keluarga Angah Siah akan berkumpul di rumah Abidah di Putra Jaya. Wah!!! Angah Siah , tak main kat parit parit dah ya. Kat Putra Jaya. Mungkin nak bincang sekali pasal kenduri Ghafar sekali la tu agaknya. Dengar kata Angah Siah akan menyambut menantu perempuan pada 20hb. Dec ni. Menantu orang Tanjung kata nya. Kenduri ganal ka Ngah?. Maklumlah aruh penghabisan. Menantu harat pulak tu. InsyaAllah amun sawat sampai la nanti.



Keluarga Angah Che'mah pun tak kurang juga meriahnya pada Hari Raya Haji ni. Penantian hari hari yang ditunggu Nurul semakin tiba. Dengar kata besok Angah Che'Mah ada buat kenduri sikit sempena menyambut hari pertunangan Nurul. Ucapan tahniah pada Nurul. Sayang tak sempat ke Trolak. Kalau tidak boleh la buat Live Telecast. Pada keluarga Angah Che'Mah kita minta percepatkan la hari perkahwinan Nurul tu nanti. Cepat la sikit makan nasi minyak..



Pada keluarga lain InsyaAllah kalau ada gambar tu hantar hantar lah ya. Boleh kita sama sama berkongsi kemeriahan bersama keluarga Raya Haji tahun ni.


Saya beraya dirumah keluarga isteri di Sungai Bakau dan dengan emak di rumah adik saya Ijah di Tanjong Piandang. Terima kasih kepada Ijah dan Sabir kerana pada tiap tiap tahun kami adik beradi akan berkumpul dirumah mereka .


Kepada keluarga yang berada Scotland ,German, Egypt, Australia, Jepun dan sebagainya. Kita ucapkan Selamat menyambut Aidul Adha dinegeri orang. kalau ada gambar hantar hantar la.


Ucapan khas Salam Aidul Adha kepada bakal DR iaitu Faizah Datuk Che'Mat yang berada di Makasar Indonesia. Counter yang naik dari Indonesia tu agaknya faizah la yang datang ziarah kat blog keluarga Darham ni. Thanks Faizah.




BERSAMA KELUARGA DIDEPAN RUMAH IJAH

'IZZ ( CUCU ) DAN NUSRAH (ANAK FAIZ)


NUSRAH ANAK FAIZ

DIYA MAISARA ANAK JAMIL

ADRIANA SYAZA ( CUCU ATUN )

BERSAMA IBU TERSAYANG


AFIQ DAN ARIFF SEDANG MENUNGGU SUP TULANG YANG DIMASAK

No comments:

Post a Comment