Wednesday, November 4, 2009

WALIMATUL URUS ANAK ARIFFIN HJ ABD KARIM DI KLANG.


Bersama Hjh Angah Diang


Bersama isteri dan pengantin


Dua Hj Ariffin dan Pak Long Rashid ( Anak saudara Hjh Che'Yah)




Sembang pasal zaman muda muda dulu dgn Hj Jamaluddin




Isteri dan Hjh Faezah. Tak tau sembang apa. Pasal suami kot.


Alhamdulillah pada Ahad yang lepas, 1 Nov , saya dan keluarga diberi kelapangan oleh Allah untuk menghadiri walimatul urus anak kepada Hj Ariffin Hj Abd Karim ia itu Yazid di Klang , Selangor. Terima kasih kepada Hj Ariffin kerana sudi menjemput saya dan keluarga.Semasa kenduri sebeginilah selalunya dapat bertemu dengan sanak saudara terutama sekali dikalangan ahli keluarga Darham.


Hj Ariffin ini adalah anak kepada Angah Diang dan Angah Diang ini pula adek kepada Che'Yah cuma berlainan emak. Untuk pengetahuan anak cucu cicit Darham semua, ayah kepada Che'Yah atuk kita tu ia itu Anang berkahwin dua. Satu Hjh Asiah yang ada dalam gambar tu dan yang satu lagi nenek Anum. Kita akan cerita dilain posting tentang adik beradik Che,Yah ni. Diharap anak cucu cicit Darham akan mengikutinya kemudian.


Hj Ariffin ni ada lah juga kawan semasa zaman muda muda dulu dan kami menuntut disekolah yang sama iaitu di Government English Secondry School, Bagan Serai Perak.. Beliau adalah dua tahun senior dari saya dan Hj Jamaluddin ia itu anak angah Siah juga menuntut disekolah yang sama. Setahu saya , Hj Jamaluddin juga turut rapat hubungan nya dengan Hj Jamaluddin semasa zaman muda muda dulu. Kebetulan saiz mereka pun hampir sama.


Tak tau lah , walimah mana yang akan datang lagi. Setakat nak di war warkan di Blog keluarga Darham ni tak ada masaalah tapi kena la jemput Blogger nya sekali. Nurul bila agaknya!!!.


















1 comment:

  1. Salam, Nurul mana ni?
    Hehehe.
    Insyaallah kalau ade jodoh n rezeki nnt, akan dimaklumkan.
    Do pray for it, plis. =)

    ReplyDelete